Blodingen

Kallar den största varmblodstravaren för ''blodingen''hon hade inget namn direkt
så det blev bara blodingen
Idag var vi över vägen min lillasyster red Esmeralda och jag körde
Vi skulle förbi en konteiner som stod lite för nära vägen och Esmis
gick men jag fick ta om 4 ggr innan det gick och så var det ju 2 jakttorn som stod
efter vägen oxå och sådana hade man heller inte sett tyckte
blodingen.Vi kom iallafall förbi alla hinder.Efter ett tag så kollade
jag hur vagnen satt och upptäckte att ena skalmen höll på glida av från selen
Stannade och kollade,troligtvis efter alla ''kast'' vid konteinern så hade en av remmarna
smullit av så det vara bara att sela av.Ringde svägerskan så hon med en annan
sele och den visade sig inte heller vara hel,så vi fick gå hem.
Men det gick oxå

Bilder kommer.............kameran med varje dag men...................

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Men hugaligen, tur det gick bra. Inget roligt med sådan trevliga blodingar ler Farliga spöken över allt? Vilken pålla är det?

Ha en fin dag // Mvh Mija

2009-05-06 @ 10:01:14
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0